Do systemu szkolnictwa koedukacja, jako rozwiązanie systemowe, została wprowadzana na skutek nacisków ideologicznych oraz ze względów finansowych dopiero w drugiej połowie ubiegłego wieku. Jest to zatem model dość nowy. Tymczasem badania efektów kształcenia i wychowania realizowanego w szkołach męskich i żeńskich, np. w Australii, USA, Wielkiej Brytanii, dość jednoznacznie pokazują skuteczność modelu edukacji zróżnicowanej. Dziewczęta różnią się od chłopców, i nie są to - jak chcieliby niektórzy - różnice uwarunkowane li tylko kulturowo i społecznie. Inne jest tempo ich rozwoju fizycznego i psychicznego, inaczej funkcjonują od strony emocjonalnej.
A Letter from a Priest of Jesus Christ to the Faithful of the Diocese of
Charlotte: "A house built on the sand of deceit cannot endure the buffeting
winds of truth."
-
A faithful priest who must remain anonymous has sent this letter to the
faithful of the Diocese of Charlotte, North Carolina, who are attached to
the Tradi...
6 godzin temu
0 komentarze:
Prześlij komentarz