Do systemu szkolnictwa koedukacja, jako rozwiązanie systemowe, została wprowadzana na skutek nacisków ideologicznych oraz ze względów finansowych dopiero w drugiej połowie ubiegłego wieku. Jest to zatem model dość nowy. Tymczasem badania efektów kształcenia i wychowania realizowanego w szkołach męskich i żeńskich, np. w Australii, USA, Wielkiej Brytanii, dość jednoznacznie pokazują skuteczność modelu edukacji zróżnicowanej. Dziewczęta różnią się od chłopców, i nie są to - jak chcieliby niektórzy - różnice uwarunkowane li tylko kulturowo i społecznie. Inne jest tempo ich rozwoju fizycznego i psychicznego, inaczej funkcjonują od strony emocjonalnej.
Pope Leo XIV Extends Apostolic Blessing to SSPX Chapel in North Carolina
for Its 25th Anniversary
-
In a remarkable gesture of pastoral solicitude, Pope Leo XIV has extended
an Apostolic Blessing to the Society of St. Pius X's chapel in the
Charlotte Dioc...
4 godziny temu













.png)

















0 komentarze:
Prześlij komentarz