Do systemu szkolnictwa koedukacja, jako rozwiązanie systemowe, została wprowadzana na skutek nacisków ideologicznych oraz ze względów finansowych dopiero w drugiej połowie ubiegłego wieku. Jest to zatem model dość nowy. Tymczasem badania efektów kształcenia i wychowania realizowanego w szkołach męskich i żeńskich, np. w Australii, USA, Wielkiej Brytanii, dość jednoznacznie pokazują skuteczność modelu edukacji zróżnicowanej. Dziewczęta różnią się od chłopców, i nie są to - jak chcieliby niektórzy - różnice uwarunkowane li tylko kulturowo i społecznie. Inne jest tempo ich rozwoju fizycznego i psychicznego, inaczej funkcjonują od strony emocjonalnej.
IL FALLIMENTO DELLA UE E IL POSSIBILE FUTURO LUMINOSO (COME IL PASSATO)
DELL’EUROPA
-
Com’è noto – ne ho scritto più volte – il pittore che ebbe l’incarico di
disegnare la bandiera europea si ispirò alla corona della Madonna. Questa è
la s...
2 godziny temu
0 komentarze:
Prześlij komentarz