Do systemu szkolnictwa koedukacja, jako rozwiązanie systemowe, została wprowadzana na skutek nacisków ideologicznych oraz ze względów finansowych dopiero w drugiej połowie ubiegłego wieku. Jest to zatem model dość nowy. Tymczasem badania efektów kształcenia i wychowania realizowanego w szkołach męskich i żeńskich, np. w Australii, USA, Wielkiej Brytanii, dość jednoznacznie pokazują skuteczność modelu edukacji zróżnicowanej. Dziewczęta różnią się od chłopców, i nie są to - jak chcieliby niektórzy - różnice uwarunkowane li tylko kulturowo i społecznie. Inne jest tempo ich rozwoju fizycznego i psychicznego, inaczej funkcjonują od strony emocjonalnej.
DOPO 43 ANNI IL PAPA RICONOSCE MEDJUGORJE (DANDO IL NULLA OSTA). COSA
SIGNIFICA QUESTO STORICO PRONUNCIAMENTO E COSA DOBBIAMO ASPETTARCI
-
Ieri la Santa Sede ha ufficialmente espresso il suo nihil obstat sul “caso
Medjugorije”, che è il nome del villaggio della Bosnia Erzegovina dove si
riti...
1 godzinę temu
0 komentarze:
Prześlij komentarz